2010. július 20., kedd

Díj és kincsek

Díjat kaptam Nasitól :) Nagyon szépen köszönöm, örülök neki de nagyon nagyon (és meg is lepett :)) és köszönöm hogy a 7 ember között rám is gondoltál :)


Úgy szól a szabály hogy 7 embernek tovább kell adnom, és 7 dolgot kell írnom magamról, hmm a 7 embert majdnemhogy nehezen hoztam össze, mert annyian vagytok akiket szívesen olvasok, olyanok is vannak akik már megkapták (Nasi sokakat megemlített már előttem :))

De akiknek szívesen adom a díjat (sorrend nem számít!):

Bakarsz Ági: a ceruzatekercsek miatt,

Dóri: egyértelműen az üvegékszerek (persze a gyurmák miatt is)

Évi: egyértelműen a gyurmaságai, és sokat segített nekem a kezdetek kezdetén is

Rojalka Ági: most vettem át egy csomagot amit tőle rendeltem

PunkyJazz: horgolásai valami fantasztikusak

Toritextil Viki: a gombvirágok a táskáin (egyszer lesz egy Viki féle övtasim:))

Jucii: amiért egy jó kis gyurmás közösséget hozott létre, és az üveg álomgyűrűkért

Mindemellett sokaknak átadnám Kingának, fércművek Juditnak stb,stb.....

A  várva várt pillanat....:D a 7 dolog rólam:

1. Rádóczi Anna teljes becsületes nevem, Ajkán születtem 1989.12.27.-én, jelenleg is itt élek szüleimmel és az öcsémmel. Van egy barátom Peti, akivel 2 és fél éve "boldogítjuk" egymást.

2. Középiskolába közgázt tanultam, onnan is közgáz felé húzott a szívem (emberi erőforrások), de idegenforgalom lett belőle. Írtam már róla a blogon mennyire nem szerettem, végülis nem az szakkal volt a bajom, hanem az emberekkel akik a szakot igazgatták. Ennek a két évnek köszönhetően számos kedves embert ismertem meg. Innentől egy hatalmas 180 fokos fordulat következett, ugyanis szeptembertől Herenden fogok tanulni a Fischer Mór Porcelánipari Szakiskolában mint porcelánfestő (erre nagyon büszke vagyok, bár sokan nem értik miért megyek oda, mert hogy válság van meg minden, erre azt szoktam nekik mondani, Herend 150 éve is volt...)

3. Már kiskorom óta babráltam mindig valamivel. Rajz, gyöngyök, csomózás, gyöngyszövés, varrás. Most gyurma van a terítéken. És ha úgy vesszük a technika talált meg engem. Peti húga, Bogi talált a neten egy cikket egy lányról aki ilyen sütis ékszereket csinált. Persze nekem se a rendelés ugrott be egyből, hanem az hogy miből van és honnan lehet rendelni...a többit már ismeritek :)

4. Fura egy személy vagyok. Általában mindig a végletek embere. Valamikor nagyon bizalmatlan, valamikor meg nagyon bizalmas. Naív is vagyok sokszor. Valamikor optimista és pesszimista egyszerre. Szeretek csacsogni, alapjáraton is, de ha mókázás van meg egy kis itóka akkor van hogy elszabadul a pokol.

5. Nem szeretem a tinibubikat. Tinibubi az a személy aki kb most hagyta el az általánost és nagyon felnőttnek akar kinézni. Érdemes figyelni őket :P

6. Szeretek enni. Nem mondanám magam válogatósnak. Imádom a kaprot, de a tökfőzeléket már nem...se a kelkáposztafőzeléket :S. És ha már evés....szeretek főzni is. Az elmúlt egy évben kezdődött az érdeklődés köztem és a konyha iránt. Sütikkel szeretek a legjobban pepecselni (ennek szerintem Anyu örül a legjobban, mert ő meg nem szeret pepecselni, de imádja sütiket :)), de már egy komplett ebédet is össze tudok rakni, szóval éhen halni nem fogok :)

7. Ha valaki azt mondja nekem a középiskolába hogy én imádni fogom a magassarkú cipőket akkor kiröhögöm. Mert ez is változott. Az elmúlt 2 év során a magassarkú cipellők fognak meg elsőként a boltban, de azért a tornacsukám mellől sem tágítok :) és a sarum mellől sem :) (ami igazi múzeális darab, ugyanis Anyué volt kb 25 éves lehet, és sok más mai saru is megirigyelheti)

A héten csomagocskák érkeztek hozzám, az első Ágitól jött. Meskán beleszerettem nála ebbe, abba :)


Évitól is jött egy csomagocska, azt nem tudom miért döntött úgy hogy mindenki kap ajándékot aki csak játszott nála, de én ennek csak örülök. Teljesen eltalálta amit nekem küldött. :) Lila is, torta is, banán és áfonya :) nyammmmmmmm


6 megjegyzés:

  1. Szia Anna! Nagyon kedves tőled, hogy gondoltál rá, köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  2. de aranyos vagy, köszönöm!!!
    és jó volt Rólad többet is megtudni :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen én is, de már megcsináltam mert Sesame beelőzött téged :)) De nagyon aranyos vagy hogy gondoltál rám! És a titkok is nagyon érdekesek... Tinibubi, ezt még nem hallottam, de én azt hiszem értem, hogy mire gondolsz :D

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, Anna, megleptél! :) Ahogy lesz egy kis időm, jövök én is hét dologgal magamról.

    Üdvözlettel: Ági

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a díjhoz és jó volt olvasni rólad is.:-)))
    (habár én még csak most találtam ide...nemnagyon van időm mászkálni a neten, pedig nagyom szeretek!!!:-)))))

    VálaszTörlés