2010. március 8., hétfő

túl a felvételin

Eljött a március 8, eljött a felvételi ideje Herenden. Ma volt a rajz alkalmassági.Tiszta gyomorgörccsel ébredtem, pedig nem vagyok az az izgulós típus, még az érettségin sem izulgtam ennyire, pedig azt mondják az nagy dolog...nekem az se volt az :D. Össz-vissz 8-an voltunk csak a felvételin, és én voltam a legidősebb a magam 20 évével... Három feladat volt, mértani testekről készült tónusos rajz, csendélet festés akvarellel és díszítő rajz másolása. Érdekesen alakultak a dolgok, mert úgy voltam vele, hogy a grafikai rész megy a legjobban, nem lesz azzal semmi gond, inkább a festéstől tartottam kicsit. Na de úgy alakult, hogy a festési feladat szerintem jobban sikerült, mint a grafikai...no de nem lényeg. A másolós feladat az jól ment, amiatt nem aggódtam...na de most majd aggódhatok az eredmény miatt, még jövő hétig várni kell rá. Ha továbbjutok porcelánfestő tanonc leszek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése