2011. március 19., szombat

SORSOLÁS és a nyertes(ek)!!!

Tegnap este megejtettük a sorsolást. Időközbe úgy gondoltam ne csak egy személy legyen szerencsés, hanem három :) Azonban nem az én kezem akarata kedvezett a szerencséseknek...úgy gondoltam nem én fogom kihúzni a nyerteseket, hanem megkértem erre a feladatra Petit. A játékra összesen 56 érvényes hozzászólás érkezett, így 56-an voltatok versenyben.A képi dokumentációk:
Mind az 56 kis cetli egy kis dobozkában:



Az első név akit kihúztunk: BODNÁR GRÉTI (és itt egy kis elnézést kérnék az érintettől ugyanis, mikor írtam a kis cetliket félreírtam a nevét)


A második szerencsés: AZESZTI


És a harmadik pedig: ANN...*


A nyerteseknek gratulálok! Két Bodnár Grétinek és azesztinek ment a mail, mert náluk találtam elérhetőséget, viszont Ann...* téged arra kérlek írj nekem egy e-mailt! (naca89@freemail.hu)

A többiek  ne csüggedjenek, nem maradunk játék nélkül :)

1 megjegyzés:

  1. Kedves Anna,
    köszönöm szépen a lehetőséget, és már előre is nagyon örülök a nyereménynek.
    Gratulolálok a többi nyertesnek is, és majd írok emailt.:)
    Anna

    VálaszTörlés