2012. szeptember 12., szerda

Mert megérdemlem (?)

Régóta szerettem volna magamnak készíteni egy fityegős karkötőt, ami nem sütis cukis. Inkább komolyabb, nőiesebb:


A tervem az, hogy még számos fém fityegő kerüljön rá, főleg olyanok amik jelentőséggel bírnak számomra, vagy valamilyen emléket hordozhatnak.  Szóval egy szó mint száz, a karkötő még bővülni fog remélhetőleg jó sok mindennel :) És ilyenem csak nekem lesz :)

Említettem nem is olyan régen, hogy végre eljutottam a WAMP-ra; még az augusztusira. Csak még azt nem mutattam miket is vettem...


Egyszerűen imádom Judit gombjait !!!! Nem tudok betelni velük, így adott volt, hogy mindenképpen gombokkal fogok eljönni :)
Aztán...pát napja mikor legutóbb gyurmáztam volna, beugrott egy két dolog. Amiket legutóbb vásároltam...hát nincsen hozzá való fülbevalóm! Aztán csak úgy hirtelen beugrottak az ötletek. Így színvilágban hozzájuk való gyurma ékszereket készítettem :

Ez az oliva zöld-barna párosítás egyszerűen csúcs! :


Sajnos a fotón nem látszik igazán, de a rózsa színe szinte megegyezik a bojt színével. Az üveglencsés gyűrű pedig Cifra design , szintén WAMP-ról.


Azt hiszem, most egy ideig leállok a magamnak készített gyurma ékszerekkel, kicsit sok lesz a jóból. De vajon meddig? :)

1 megjegyzés:

  1. Jaj minden tök jó, nagyon tetszik a zöld füli amit a karkötőhöz csináltál :)

    VálaszTörlés