2010. szeptember 21., kedd

Csere?

Kedves alkotótársak!

Lejárt egy számomra kedves termékem a Meskán.Nem lelt gazdára. De úgy gondoltam, hogy nem töltöm fel vissza egyből, hanem esetleg megérdeklődöm szeretné-e valaki csere-bere ügyletbe megkaparintani :) Ha esetleg mégse, akkor visszakerül. Róla lenne szó :



Ha nagyon szeretné az aki jelentkezne érte, akkor elkészítem neki a Vizipókot is még a Keresztes mellé, csakhogy teljes legyen a mesés szett :)

Nem tudom, hogy az első kommentelő legyen e, vagy írjatok érte mailt...hmm....legyen az első e-mail a "nyertes". Oldalt megtaláljátok :) (remélem legalább így gazdira lel :))

4 megjegyzés:

  1. Utángyártod a vízipókom??? :(
    :)

    Viki

    VálaszTörlés
  2. hát ha kéri valaki akkor igen :P

    VálaszTörlés
  3. Van már pályázó?
    Felajánlanék egy pirográffal készített kulcstartót, ha csinálsz mellé még egy Csicsit...
    Mit szólsz? :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Pályázó még nincs így Te lettél a legelső :) benne vagyok mindenben és kapható vagyok mindenre :) csak áruld el Csicsi alatt mit értettél :$ mert én nem értettem hogy mit :) e-mail címem oldalt megtalálható :)

    VálaszTörlés