2010. november 15., hétfő

Mese,mese...

...mátka. Nemcsak facebookon van helye most a mesefiguráknak. Hanem nálam is :) Úgy hozta a helyzet, hogy legutóbb inkább zsugorkáztam. Mesefigurákat.
Elsőként, szeretnék szólni a Hello Kitty rajongóknak, hogy most ezt a bejegyzést ne olvassák, vagy görgessenek lejjebb, ugyanis egy Goodbye Kitty következik. :P



Kicsit morbid, hogy lóg a kötélen, de a kérés az kérés :) És én se szeretem Kitty-t bocsi :$
Aztán a következő két füli Anitának készült, egy Mickey&Minnie egeres, illetve egy Betty Boop-os.



5 megjegyzés:

  1. Fú ezek nagyon jók!! Kézzel rajzolod őket?:) szuper!

    VálaszTörlés
  2. Goodbye Kitty :DDDDD Nagyon jó!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cukik!
    Én is mostanában csináltam két Betty-s fülit, csak még nem álltak össze. :)

    VálaszTörlés
  4. Imádom őket. Kitty-t én se nagyon bírom, de ez nagyon jó.én már láttam goth kitty-t is.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen lányok! Hajni neked elküldtem a válasz mailt!
    Dóri remélem hamarosan megmutatod a te Betty-jeidet!
    Okina én is nagyon meglepődtem mennyiféle Kitty van. Eddig csak a Goodbyeról hallottam, de én is mikor megláttam a goth-osat meg a sok sok kitty fajzatot elképedtem :)

    VálaszTörlés