2010. november 3., szerda

Őszi szünet

Bizony, bizony ezért jó újra középiskolásnak lenni :) Nem tétlenkedtem, tegnap gyurmáztam, igaz nem annyit amennyit szerettem volna, nem is készült el minden, így a héten még egy napot fogok erre szánni. Viszont az a gond, hogy sok ténylegesen mutatni valóval nem szolgálhatok :( Eldöntöttem ugyanis, hogy amik karácsonyra készülnek azokat majd csak az ünnepek előtt/után fogom megmutatni, nehogy esetlegesen valaki megláthassa mit hoz neki a Jézuska :) Így most egy kis rózsás képpel készültem "csak"


A kék és a fekete szettbe készült, viszont a szürkék nem :) Két eltérő időpontban keresett meg két ismerősöm, hogy szürke rózsát szeretne (az egyik gyűrűt a másik fülbevalót:))

Kérdés: FIMO fehér gyurmával kapcsolatban. Nem először jártam úgy, hogy mikor kisült kicsit megváltozott a színe (mondhatnám úgy nem lett tisztán fehér), pedig a hőfokon semmit sem változtattam, úgy sütöttem őket mint azelőtt és mégis :S (jó problémát megoldottam, csak egy kicsit bosszantó, hogy így viselkedett, pedig a Cernittel sose voltak ilyen problémáim)
Szívesen megmutattam volna a héten miket festettünk eddig gyakorlaton a műhelybe, de valamiért nem engedte a képeket felrakni, érdekes módon a többit igen, csak azokat nem :S

Megkaptam ma Nóritól a karácsonyi páromat :) (igaz az utolsó pillanatban jelentkeztem, de persze ami késik nem múlik:)) Alig várom, hogy kitaláljam és nekiállhassak az ajándékának :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése