2010. december 21., kedd

Karácsonyi ajándékozás

Én is jelentkeztem Nórinál a karácsonyi ajándékozásra, ami szerintem egy nagyon jó kezdeményezés volt. Remélem jövőre is lesz, és még többen jelentkeznek rá.
Én Diát húztam, akinek egy tortás fülbevalót és egy tulipános tokot készítettem (amit lüke fejjel elfelejtettem lefényképezni). Szerintem én lehettem az elsők között aki elpostázta mert már november végén elküldtem, és oda is ért. Hiába nem szeretek mindent az utolsó pillanatra hagyni :P
És a mai napon megérkezett az én ajándékom is Évától. Akinek az alkotásait Muranomanufaktura néven lehet megtalálni Meskán és itt-ott. Érdekes mert én általában a Meska-név, vagy blog-név alapján ismerem a alkotókat, nem a valódi nevük alapján, így nagyon megörültem amikor a borítékban egy lámpagyöngy volt fűzve egy láncra.



És egy másik dolog, amire már régóta vártam (köszönjük szépen magyar posta...ezt itt irónikusan tessék olvasni)nemrég ő is megérkezett. A csere-berénk Elzával. Most már nekem  van Mysliborki babám :) Lilazöldkaticás :)


Karácsonyig már nem jeletkezem, így most szeretnék mindenkinek Békés Boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánni minden kedves olvasómnak, és nem olvasómnak :)

3 megjegyzés:

  1. Neked is Boldog ünnepeket :) és sok bejglit kívánok :))

    VálaszTörlés
  2. neked is áldott ünnepet! :) pusziiii

    VálaszTörlés
  3. ...............¨♥*✫♥,
    .........,•✯´.........´*✫
    .......♥*................ __/\__
    .......*♥............… ..*-:¦:-*
    ...¸.•✫.............……/.•*•.\
    ...~`,`~.................. |
    ¸....✫................... *•*
    ´¸...*♥..´¸...........*♥♫♥*
    ´¸¸♥*................✯•♫•♥•*
    ´¸.•✫ .............. *♥•♫•♫♥*
    ~`,`~............. ✯♥•♦♫♥•♥*.
    `.✫`.............. *♥☺♥•♥•☺♥*.
    ●/................✯♥•♥♠♫♥#♥•♥*..
    /▌................*♥♫•♥♫•♥♫♥•♫♥*
    / \....................... ╬╬╬╬.

    VálaszTörlés