2010. december 27., hétfő

Karácsonyra készültek

Ahogy ígértem, karácsony elmúltával bemutatom nektek amik karácsonyra készültek. Így összességében véve nem is olyan sok, de engem már az is meglepett, hogy megkerestetek azzal a szándékkal, hogy általam készített ékszert/tokot szeretnétek ajándékozni. Persze ennek nagyon-nagyon örülök, csak meglepett :)









Őket pedig én ajándékoztam:
Egy Fánkis mobilfigyegőt Vivinek, őt húztam a sulis karácsonyon.


Lila rózsás szettet Boginak. Most először csináltam rózsás nyakláncot, ami kimondottan tetszik :) Lehet magamnak is készítek majd egy hasonlót.


Egy karácsonyi kulcstartót Briginek


Persze a Jézuska hozzám is ellátogatott, és Meskáról hozott magával ajándékokat :) Na jó megsúgtam neki mit szeretnék, kivéve egynél :)
Renáta csodás almás táskáját:


Amivel régóta szemeztem már...Kriszta szépséges karkötőjét:


És ami abszolút meglepetés volt. Petitól GomBolt-os karkötőt. És ami méginkább meglepetés volt: Judit a karkötő mellé ajándékba küldött még hozzá illő fülbevalót és gyűrűt!!!!! :) Amit ezúton is nagyon-nagyon köszönök.

3 megjegyzés: