2011. április 27., szerda

Nem lett az igazi...

Legutóbb mikor gyurmát fogtam a kezembe, meggyulladt az a kis lámpa a fejem felett....tudjátok amikor csak úgy alkotás közben jön az ötlet, hogy "húúúúúúúúúúúúúúha ezt most csináljuk már meg ha már itt vagyunk" címszóval. Tavaly ilyenkor, vagy legalábbis kicsit talán később elterveztem, hogy lesznek ilyen "Sütiből, süti" ékszerek. Végülis kettő készült is, a puncsszelet, illetve a szülinapi tortám (még most is örömmel gondolok rá vissza, milyen isteni finom is volt ). No de a kislámpa mikor kigyulladt, eszembe juttatta milyen finom kis édességet sütöttem nemsokkal azelőtt...az igazi süteményt: 3 cm piskóta, 6 cm tömény krém :) Nosza mondom, akkor csináljuk meg egy kis édes fülbevalónak. Hát a gyurmás verziótól nem voltam elájulva :/


Finoman fogalmazva elég gagyi lett. Vagy nyomi, ha úgy vesszük, de talán szerencsétlennek is lehet nevezni. Bár ha az öntetet sikerült volna kicsit öntetesebbre készíteni akkor szerintem vállalható lenne.

No de akkor egy kicsit vidámabb, vagy legalábbis szebb verziója eme finom édességbombának :D Az eredeti verzió:
(ha lesz rá igény, akkor kicsivel később a receptet is közzé teszem:))


1 megjegyzés:

  1. Pont korog a gyomrom... Nagyon beleharapnék!!!! :)
    Naná, hogy van igény a receptre!!!!!

    VálaszTörlés