2011. szeptember 5., hétfő

Cukrászda

 Lassan már tényleg kezdem magam úgy érezni mint egy cukrász :) Igazából ha úgy vesszük, mi gyurmás lányok akár cukrászoknak is nevezhetjük magunkat: sütjük a sütiket, rengeteg variációban, ráadásul kárba se vész, mert nem kerül elfogyasztásra, és akár a cukor betegek is bátran "fogyaszthatják" :)

Rájöttem azonban valamire...rengetegszer próbálkoztam a muffinokkal de valahogy nem tudtunk kibékülni egymással. Aztán rátaláltam a számomra legmegfelelőbb süti fajtára amiben bátran kiélhetem magam. És ezek nem mások, mint a torta szeletek :)

A legutóbb készültekről pár fotó:
Banánkrémes-torta színes torta darával a tetején :)



Karamell-torta tejszínhabbal és csokival a tetején:



Csíkos mesebeli torta Nr.3. (nekem valamiért egyből a "cirkusz" szó jutott eszembe)



Ez a kis cukiság pedig (szerintem igazán csajos darab) egy cukrász lánynak készült:


Nohátno...ez a kis apróság pedig...először csak úgy készült, gondoltam próbálkozom egy ilyennel is. Kisült, összeszereltem, és egyszerűen beleszerettem, így nem bírtam neki ellenállni :$ Szóval..megtartottam :) Már fel is avattam, méghozzá a szedres csatommal és a szedres nyakláncommal kiegészítve :) Ő amúgy a Szedres lepény fantázia nevet kapta tőlem :



Csoportkép:


Valahol a gyurmás, miegymásos mindenes fiókomba találta megy szív alakú kinyomó formát...olyan mint a pogácsa szaggató csak szív alakú. Hát így adta magát akkor ez a kis mézeskalács:



Ő pedig egy nem olyan régen készült kis fánkocska. Most hogy jobban nézem illik is a legújabb csíkos tortához :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése