2011. szeptember 14., szerda

Egyveleg

Amik legutóbb készültek, és már publikusak is lehetnek :


Ez a sünis szerintem nagyon cuki lett. Nagyon jól mutatott volna az őszi lánc mellett a bejegyzésben, de nem raktam még fel mert akkor mér nem kapta meg az ajándékozott:


Szintén kérésre készült ez a fülbevaló is. Magyaros jellegűt szerettek volna, de mivel elég népszerű ez az "ág", először konzultáltam Kingával is nem e bánja e, persze sajátosan szerettem volna megoldani a feladatot. Szerintem sikerült elrugaszkodnom. Nem mellesleg a fülbevaló alapjának az általam tervezett tetoválás adta, amit múlt héten csináltattam :)


Hirtelen felbuzdulva készült egy színes változata is ennek a tulipánnak, de nem vagyok vele megelégedve, így majd mikor újrakészült akkor fogom azt a változatát is mutatni :)

Ez az ecsetes kulcstartó pedig egy szobafestő-mázolónak készült :


Kis fánkocska:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése