2011. november 20., vasárnap

Ünnepekre hangolva?

Ahogy egyre "öregebb" (mondom ezt 22 éves fejjel) leszek egyre kevésbé van karácsonyi hangulatom. 4-5 évvel ezelőtt már mindenkinek megvolt az ajándéka, most pedig csak most kezdem el kitalálni. Sokaknál láttam már, hogy hetekkel ezelőtt megjelentek karácsonyi témájú ékszerekkel, ezzel-azzal. Megmondom őszintén, én annyira nem vagyok híve ennek az őszi-téli/karácsonyi-tavaszi-nyári ihletésű dolgoknak. Hogy tavasszal/nyáron csak a színeset, ősszel/télen pedig a fakóbbakat, ruhában, kiegészítőben miegymásban.  Persze azért nálam is előfordul egy-egy ilyen, mert készítettem én is őszi ihletésű ezt-azt és most pár karácsonyit is.De ha magamból indulok ki, én is olyat szeretek kapni/ajándékozni amit egész évben hordhat/használhat az ember, nem csak abban az adott időszakban. Ne tessék félreérteni, én nem vagyok ezek ellen, sőt. Csak én kicsit mindig más szempontból nézem a dolgokat. Egy-két ötletet azért megvalósítottam én is ebben a témában, de nem készültek hordó számra :D

Hamár belejöttem a csíkos torták készítésébe, akkor itt egy "Karácsonyi csíkos csokitorta hamis magyallal". Azért hamis magyallal, mert ugyebár mindenki tudja, hogy a magyal nem így néz ki, de valahogy sehogyse akart összejönni....



Karácsonyi mézeskalácsos gyűrű:



Hógólyó és hópihe:


Karácsonyi nyalókás lánc hópihével:


Készültek ám még dolgok, nem karácsonyi témában. Két "csak úgy" torta. Na jó nem csak úgy, mert mindkettőnek az ötlete mint derült égből a villámcsapás úgy jutottak az eszembe. Az egyik így félálomban (ki is kellett ugranom az ágyból hogy leírjam), a másik pedig épp festés közbe, majdnem eldobtam a vázát annyira siettem, hogy leírjam :)


És végezetül, egy focilabdás kitűző:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése