2013. február 11., hétfő

Újra a lecsóban, avagy pöttyök és a Valentin...

Alig egy hónappal az előző bejegyzésem után, ebben az évben először gyurmát fogtam a kezembe. Adtam magamnak egy gyurmázós délutánt ahol, a kis fecnikre felirogatott torta variációk egy kis részét sikerült elkészítenem. Jobban mondva csak kettőt belőle, de mivel ezek voltak a teszt torták, így nem mertnem nagy mennyiségbe és több variációba belevágni.
Jellemző volt a tortáimra, hogy alkalmanként csíkos variációk is felütötték a fejüket. Őket nagyon szeretem. De gondoltam egyet, és azt találtam ki : mi lenne ha most kipróbálnám a pöttyös bevonatú tortákat? Nem telt el  fél óra és jó pár variáció lebegett a szemem előtt, amit azon nyomban papírra kellett vetem, ezután a pillanat után eltelt jó 2-3 hét mire meg is valósultak az első fecskék:





Most egyelőre csak ez a két változat, sajnos ezekre futotta a délutánom alatt, ugyanis volt egy gonosz kis ékszer ami jól kibabrált velem, de ez majd egy másik bejegyzés része lesz.... :) Az egyik masnis, a másik pedig szivecskés díszt kapott.Summa summarum : pöttyös torták tömkelege várható még (illetve, hamár itt tartunk, épp most jelennek meg lelki szemeim előtt újabb és újabb csíkoskák is :) )

Nem vagyok híve a tematikus ékszerkészítésnek, de szerintem ezt már említettem. De úgy hozta a délután, hogy azért készült 2 Valentin-napi ékszer. Igazából nem is tudom milyen felindulásból készítettem őket, mert személy szerint a legfeleslegesebb "ünnepnek" tartom ezt a napot. Akkor is annak tartottam amikor egyedül voltam ilyenkor, és akkor is (és most is :)) amikor párosan voltam/leszek részese. Úgyhogy lehet inkább csak azokra gondoltam akik mégis "megülik eme jeles napot, amikor is minden rózsaszín és vattacukor ízű".



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése