2013. március 30., szombat

Babaszappan és egy régen vált beteljesülés

Huhujja, hol is kezdjem. Vagyis inkább melyikkel. Szerintem haladjunk szépen sorjában, és mivel a cím is így kívánja, akkor kezdeném is a babaszappannal. Régi tervem valósult meg, amikor sok sok fejben tervezgetés után kézzel foghatóvá is váltak a pöttyös torták. Az első pöttyösök készítésénél csak két darab készült, fejben, illetve papíron feljegyezve annál több. És az egyik ilyen feljegyzettnek már gazdája is lett. Igazából eleve magamnak szerettem volna :) Szóval ha úgy vesszük, eleve magamnak álmodtam meg. Bár az esetek 80%-ban amikor ékszert készítek, magamat veszem alapul, illetve az én világomat, a bennem lakozó személyiségeket ( nem kell megijedni nem vagyok skizofrén, csupán több darabból vagyok összerakva :) )
És, hogy ez a süti miért is kapta a babaszappan elnevezést? Hát ezért :




Kék alapon fehér pöttyök, hát persze, hogy mindenkinek a babaszappan jut erről eszébe :) Ehhez a színhez meg csakis a rózsaszínt tudtam elképzelni, pedig réges régen nagyon nem szerettem. Most már barátkozunk egymással.

Aztán a következő szó ami a címben következik az a beteljesülés. Hát kérem szépen nem kell semmi extrára gondolni, csupán arra, hogy végre valahára 3 és fél év gyurmázás után végre sikerült muffint készítenem. Sokszor póbálkoztam már vele, volt, hogy inkább hasonlított csavaros fagyira mint muffinra, de persze akkor azt is szépnek láttam :) Akik muffin készítésben jártasabbak mint én többféle technikával dolgoznak/dolgozhatnak. Sokféle lehetőség adott számunkra. Lehet kapni/készíteni hozzá sablonokat, de sajnos én ehhez lusta vagyok, hogy utánajárjak ennek. Illetve még pár éve láttam/olvastam arról, hogy vízzel fel lehet higítani a gyurmát és akkor ilyen hab szerű valamit kapunk (vagyis a gyurma fog majd annak kinézni), amit könnyen lehet kezelni. A víz mellett tudom, hogy lehet kapni dikertbe ilyen gyurma lágyítót, de igazából a végeredmény nagyjából ugyanaz. Szóval a lényeg a lényeg, annak idején kiróbáltam milyen lehet vízzel...sajnos nem voltam elég kitartó az eldolgozásban és akkor fel is adtam a dolgot. De most nem adhattam fel, így addig kevertem amíg olyan nem lett mint kellene neki. És olyan lett :) A muffinok pedig ilyenek:





Bedugós fülbevaló esetén nem tudtam, hogy ezt a megoldást alkalmazzam-e vagy sem, így annál így sikerült; itt most épp egy gofrival pózol.


Habár a bejegyzés témájában nem szerepel sehol sem a fagyi, de a színek miatt idepasszol, így most lesz publikálva ő is


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése