2013. március 25., hétfő

Húsvét

Lévén, hogy vasárnap Húsvét, így aktuális lesz ez a bejegyzés. Aki rendszeresen olvassa a blogot, tudja, hogy nem szoktam tematikusan ékszereket készíteni. De most úgy alakult, hogy készültek nyulak és egy répatorta is. Így gondoltam akkor megvárom, míg közeleg a Húsvét és akkor publikálom őket :)

Szóval elsőként a kapafogú nyulas hullámcsatok:


Aztán  a fekvő nyulak, akik lógós fülbevalóként éldegélnek...


...és mutogatják a popójukat :)


S végül a 2013-as répatorta:



Valahogy minden évben sikerült répatortát készítenem, és minden évben másmilyet. Legszívesebben ezt a tortát is szépen eltenném magamnak, csak az a baj, hogy a sárga nem igazán az én színem. De szerintem erre még alszom egyet, így is készítettem legutóbb magamnak egy olyan cuki tortát, hogy csak na :) De azt majd legközelebb mutatom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése