2014. január 26., vasárnap

Az idei első ékszerek

Készült egy-két ékszer is. Igazából semmi újdonság, csak a szokásosak: torta, rózsa, pöttyös-szíves mintás ékszer.

Mint tudjátok (nagyon) sokszor készítek magamnak. Fogalmazzak inkább úgy, hogy a prototípusok mindig nálam kötnek ki. Na legutóbb azt gondoltam ki, hogy mégse használjak el minden egyes füleshez akasztót meg minden egyebet , gondolok itt a swarovski gyöngyökre is, mert legutóbb vettem egy párat és megdöbbentem hogy egy darab mennyibe is került, jobban mondva a végösszegnél lestem egy nagyot. Na és akkor találtam ki az alábbiakat. Egy adott színű gyöngyhöz tortás és rózsás ékszert is kitaláltam, és ez adta az ötletet, hogy mivel erről a hosszú fülbevaló alapról szabadon lehet, le és felrakni a díszt ; így cserélhető füleseket alkottam. Elsőként ezt a kettőt (vagyis négyet :) ) :



Ez a szett pedig most a legújabb kedvencem. Igaz semmi extra, mert ezeket a foglalatos alapokat ismételten pöttyös alappal és szívvel díszítettem csak ki. De a karkötő bőrszálat kapott a fülbevalók aljára pedig nagyon szép csiszolt gyöngyöket találtam az egyik lelőhelyemen, ahol eddig ilyen szép gyöngyök nem voltak.


Készült mostanság két rendelés is, egy igen apró amerikai zászlós fülbevaló :


Valamint egy röplapda füles (ami reprodukció, ugyanis még évekkel ezelőtt is készül egy ilyen) :


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése