2010. március 17., szerda

Suli helyett...

...a mai egyetlen órámat is átrakták hétfőre, így felszabadult az egész nap :) persze nem a szakdolgozat készítésével töltöttem a napomat, mint ahogy kellene :S :P Inkább gyurmáztam, meg egy zsugorkás füli is készült :) íme :

újabban nagyon tetszenek a tulipánok, eddig is tetszettek, de most különösen megfogtak, íme egy zsugorkás tulipán:



már régóta meg akartam csinálni a "színátmenetes cseppeket" 2 féle árnyalatban készültek, de nem igazán csepp alakúra sikerültek, de nekem még így is bejönnek :




készült még egy dugós füli is , kis lila virágnak álcázva magát :)



és végül, de nem utolsó sorban ismét maradékokból sok sok gombocska, na jó nem sok, csak 5, lassancskán összegyűlnek a karkötőnek :D amúgy a barnás-sárgás gomb az nem gombnak készült...csak annyira bedühödtem hogy nem úgy nézett ki amit először akartam csinálni, hogy mérgemben összegyúrtam őket :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése