2010. március 31., szerda

Sütik

Végre, ismét volt időm alkotni :) sajnos annyi minden van mostanába, ami miatt nem mindig van időm gyurmázni...szakdoga, beadandók, futkozás miegymás... de nem is ez a lényeg, nem panaszkodni akarok :) Legutóbbi gyurmázásomkor megrendelésekre is dolgoztam, de még nem mindegyik publikus :)

Egy fiatal anyuka, Fanni kért tőlem pár fülit: fagyisat, fánkosat és kedvenc mesefiguráját zsugorkából :)





Készült még további két füli is de ők még egyelőre inkognítóban maradnak addig amíg az illető meg nem kapja őket :)

Miután elfogyott a kék színem, elindultam utánpótlásért. Sikerült is beszereznem, de egy megláttam ott egy nagyon szép színt, egyszerűen nem hagyhattam ott... az az igazság hogy nem tudom meghatározni a színét, inkább megmutatom mit alkottam belőle :) ő fel is került Meskára. A tetején azok a sárga karikák, így nem annyira láthatóak, hogy mik is valójában...citromkarikák :D nagy segítség volt amit a gyurmás blogon, Kingának köszönhetően láttam, vagyis láthatott mindenki :) nem gondoltam volna hogy ilyen egyszerű :) köszönjük Kinga :) amúgy miután véget ér a film, kidob egy csomó lehetőséget másfajta gyümikre is, ugyanezzel a technikával. Legközelebb a kiwit fogom kipróbálni


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése