2011. január 19., szerda

Csoki, répa...répás-csokis :D

A képzeletbeli és a valóságos listán szerepeltek az alábbi szavak: répa, csokis fánk, újabb torta...Na aztán ebből a hármasból született egy répás gyűrű, csokis fánkos szett gyűrű és füli formájában....és ahogy törtem-törtem a fejem egy újabb torta terven, a kezembe került a karácsonyra kapott desszertes könyvem, aminek az elején egy répatorta volt, kis marcipán répákkal díszítve. Egy bajom volt vele, hogy nem volt benne krém, de ez engem nem akadályozott meg abban, hogy a gyurma verzióban kapjon egy kis tölteléket :) Először a tortát is fel szerettem volna rakni Meskára, de véletlenül nem a megszokott helyre szúrtam be a szerelőpálcát, így át kellett helyeznem a szokásos helyére. De a lyuk megmaradt és nem akartam befoltozni, mert csufi lett volna, eldolgozni se tudtam volna mert akkor meg kárba ment volna, így kisütöttem ugyan, de megtartottam :P Persze nem ellenkezem ez ügyben :) A lyuk látható is a harmadik képen.





5 megjegyzés:

  1. Az a répatorta nagyon ínycsiklandó, lyuk ide vagy oda... :D
    Vár egy díj a blogomon! :)

    VálaszTörlés
  2. Ilyenkor úgy bánom, hogy nem hordok gyűrűt meg lógós fülbevalót!!! Annyira jópofákat csinálsz...

    VálaszTörlés
  3. megnyugtatlak Dorka, régebben én se hordtam, csak a megszokott ezüst bedugóst ami már kiskorom óta elkísért, illetve gyűrűt se, de aztán elcsábultam egy alkalommal és azóta nincs megállás :D

    VálaszTörlés
  4. Szeretnék díjat adni Neked! :) Nézz be hozzám. :)

    VálaszTörlés