2011. január 6., csütörtök

Nem hittem volna...illetve újabb porcelánok

Nem hittem volna....hogy egyszer egy netes cikkben látom viszont az egyik munkámat. Pedig így történt. A minap új blogok után kutattam amikor eljutottam Molika blogjára aminek nagyon örültem, mert Meskáról ismerem a munkáit és nagyon tetszenek. Másrészről viszont hirtelen visszaköszönt az egyik bejegyzésében lévő képről a majmos zsepitartó. Néztem egy nagyot és egyből kattintottam a képre, hogy mégis mi el. És láss csodát egy zsepitartókról készült cikkben szerepelnek. A cikk már régebben készült, viszont most már linkelve olvasható, mert eredetileg nem úgy volt, de tegnap kaptam erről ez e-mailt. (illetve ha jó tudom mindenki akinek a munkája szerepelt kapott). A cikket itt olvashatjátok



Aztán a bejegyzés második fele ismért a porcelánoké :) Csészealjak, csészék, kompótos tálak, kistányérok és bögrék.





2 megjegyzés:

  1. Helló!
    Örülök, hogy a tiéd is nevesítve lett :o)
    jó érzés, ugye?!

    VálaszTörlés
  2. Fúú nagyon örülök neki :) Jó úgyis ott látni hogy ott a link is, és még írnom se kellett emiatt, ők megelőztek :)

    VálaszTörlés