2011. január 17., hétfő

Kalandozásaim a muffinok világában

Akár egy frappáns sütis / vagyis muffinos könyv címe is lehetne akár. De nem, legutóbb ismét neki estem a muffin gyártásnak...vagyis a próbálkozásnak, hogy muffint készítsek, gyurmából :) .Az első muffin univerzumban a  végeredmény nem teljesen olyan lett mint amilyennek elképzeltem, illetve amilyennek lerajzoltam (igen, igen, újabban nemcsak feljegyzem mit szeretnék készíteni, hanem le is rajzolom őket :)). Inkább egy muffin szerű képződmény, vagy egy jól meghízott duci csavaros fagyi...de ha jobban belegondolok lehet a kettőnek a keveréke :D



Attól eltekintve , hogy nem olyanok mint a tervek, attól függetlenül nagyon tetszenek! Sokkal-sokkal szebb (ha szabad most magam hátba veregetni :P) mint az első muffin szerű képződményem...na az igazán képződménynek mondható, vagy talán még annak sem :P Így az első képződmény fülimet most felváltotta ez a habos valami, ami nem is muffin, és nem is fagyi. De kicsit megszenvedtem vele...hogy legalább hasonlítson a tervekhez. Azt hiszem maradok a tortáknál, azok mégiscsak jobban fekszenek :) De persze azért készülget még ilyen képződmény szerintem.

A másik muffin univerzum pedig az igazi muffinok valósága. Vagyis a sütőben sütött és ehető alapanyagokból készülteké :) Amióta beszereztünk egy muffinsütőt aztóta a muffinos könyvemet is tudom kamatoztatni, és eddig ez a két csuda finomság született. A második képen látható éppen ma. És nem is gondolnátok, hogy ő karamellás muffin. Pedig de, csak az önteten azért nem látszik mert nem barna cukorral készült, hanem simával :D



Említést kell tennem arról, hogy életemben először nyertem. Mégpedig nem máshol, hanem a Süthető Gyurmás FB oldal karácsonyi játékán :) El se hittem amikor Juci írt, és egy csudaszép arany színű gyurmát küldött nekem, aminek színe nagyon hasonlít a karamell színére :) és én egyszerűen imádom a karamellt :D
Ezt a bejegyzést még jó sokáig tudnám folytatni, mert van mutogatni valóm :D De nem szabad mindent egyszerre rátok szabadítani, így ha nem is holnap de pár nap múlva ismét mutogatok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése