2011. június 22., szerda

Álombéli sütemény

El is felejtettem hogy ide még nem írtam amit már facebookon megosztottam. Nem is olyan rég, álmondtam. Na jó ez nem újdonság. A történet rövidítve csak annyi, hogy gyakszi után elmentünk ebédelni a kajáldába és ott volt egy pult ami telis tele volt szebbnél szebb, színesebbnél színesebb süteményekkel. Még álmomban is elámultam tőle milyen szépek, és vidámak. Kicsit úgy éreztem magam mint a Charlie és a csokigyár c. filmben. És álmomban eldöntöttem, hogy ezeket az édességeket elkészítem gyurmából. Na ez a nem mindegy :D már álmomban is ilyeneken agyalok. Na de volt ott egy torta...ha időm engedi akkor lerajzolom, mert nagyon jól nézett ki, őt próbáltam formába önteni:



A gofri nem szerepelt az álmomban, ő csak úgy jött. Készült egy fülbevaló is, de ő inkább maradt eldobozolva, mert nem úgy sikerült ahogy vártam.


1 megjegyzés:

  1. A torták nagyon tetszenek! annyira vidámakat csinálsz mindig :) és az a gofri... mennyei! :)

    VálaszTörlés