2011. június 14., kedd

Mert megérdemlem

Nem egyszer említettem már, hogy szeretek vásárolni, nagyjából mindent :D Pár hete elszabadultam Meskán, és Nórinál vásárolgattam :


Legutóbbi gyurmázáskor, halványlila rózsás hajcsattal leptem meg magam:


Ma pedig ezzel a táskával tettem szebbé a napomat :)


Zárójelben jegyzem meg, hogy persze egy kis turkizást is útba ejtettünk a barátnőmmel, onnan sem távoztam üres kézzel :) De azt hiszem most egy jó darabig vissza kellene fognom magam, túl sok lesz a jóból...

4 megjegyzés:

  1. Kérlek, nézz be hozzám, szeretnék adni Neked valamit! :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen a díjat!

    VálaszTörlés
  3. Örülök hogy tetszenek, és héééé ilyen táskám van barna-fehér verzióban!!!! :)

    Nóri

    VálaszTörlés
  4. Mindenki megcsodálta már milyen szépek az ékszereid. Sőt nemrég a hobbi boltban az eladó megkérdezte saját készítés, mondtam nem, a következő kérdése az volt hogy Meskán vettem ? :D Táska ügyben meg, ha úgy vesszük táska testvérek vagyunk :)

    VálaszTörlés