2010. május 5., szerda

Életjel és a nyertes

Én se tűntem ám el, csak rengeteg rengeteg dolgom akad :( De öröm az ürömben, hogy az utolsó simítások és kész a szakdogám :) egy gonddal kevesebb lesz legalább. De akkor sem tudok még pihizni, vagyis gyurmázni...közeledik a vizsgaidőszak, ráadásul még az utolsó héten írunk egy csomó zh-t amivel ki lehet váltani a vizsgákat...úgyhogy inkább most belehúzok, de jövő héten mindenképp jelentkezem új dolgokkal, mert szükségem van már egy pihis alkotós napra.

Amúgy ma teljesen kifáradtam :) sportreki keretei között lebicikliztünk Almádiba Veszprémből :S :D oda vissza 30 km kb. és sajna nem vagyok valami jó formában :) de sebaj egész jól esett :)

Végül de nem utolsó sorban, tegnap kihúztam a Mesehősök játéka nyertes nevét, ő pedig : Berke Viki, aki egy Vizipók-csodapók -os fülbevalót kért, nemsokára őt is megmutatom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése