2010. május 12., szerda

A jól megérdemelt gyurmás napom :)

Hol is kezdhetném?
Köszöntöm az új olvasóimat, az elmúlt héten egyre többen lettünk :) igyekszem én is mindenkit vissza venni, mert mindenki annyira ügyi :)

Tegnap beadtam a szakdogámat köttetni, holnap már le is adom...el se hiszem :) Belegondolok 1-2 hónap alatt írtam meg, szerintem.Ha minden jól megy akkor a vizsgaidőszak is csak egy vizsgás lesz.... még kell az e heti 3 zh eredmény, bizakodok :) Persze ahhoz a vizsgához, még tudni kell hogy miből lesz, és mikor, mert ugye ezt még nem tudja senki se (még a fejesek se :/), imádom, hogy mindenki mindent tud. De suliról ennyit, ez a blog nem erről szól

Éppen ezért, mivel ma nem voltam suliba, az egész napot az alkotásnak szántam :) Nem is tudom melyikkel kezdjem...szerintem az lenne a legjobb, ha a Mesehősők Játékának nyertesének díját mutatom be, (már mutattam neki, és el volt tőle ájulva, persze nem szó szerint ájult el :)) íme:



Ha már alkotó nap, így akkor a fantáziámnak sem szabtam határt. Régóta akartam valami szívárványosat csinálni, de nem egy szimpla szívárványt...így készült ő, nyaklánc formájában:



Valamint, miért is ne, egy fülbevaló is készült. Nem tudnám meghatározni, hogy mit is ábrázolna pontosan...de nekem tetszik :)



Ők ketten, holnap felkerülnek Meskára.

Még mikor elhatároztam, hogy ha vége a sulis hajtásnak akkor megejtem ezt a gyurma napot, és tervbe vettem, hogy csinálok valami sütis dolgot. Rájöttem, hogy magamnak nem igazán csináltam sütis dolgokat, vagy ha igen, akkor az még a gyurma korszakom elején volt, és nem igazán olyanok mint amilyennek én gondolom :P. Így vettem delfinkapcsos karkötő alapot és tele aggattam sütikkel :)




Nekem a legjobban a mignon tetszik. Imádom ezt a sütit, és nem akartam csak fánkot, tortát, nyalókát, meg fagyit tenni...a muffin meg sose sikerül :( így lett a mignon :)

...És végül de nem utolsó sorban. Megrendelésekkel is el voltam maradva, igaz nem sok, de már régóta "leadták" nekem :)
Elsőként egy lila színátmenet készült Imónak:



Szabina pedig egy patkós dugós fülit, és bálna farokuszonyt kért:




Még baleset is ért a gyurmás nap alatt. Persze nem kell semmi komolyra gondolni...:) vettem ki a sütőből a tepsit, amibe a gyurmák sültek, és igaz hogy azon a kezemen amelyikkel kivelttem a tepsit, azon volt védőkesztyű...egy kézzel vettem ki a tepsit, de kezdett meleg lenni a helyzet, így gondoltam rásegítek a másik kezemmel, de az meg kiment a fejemből, hogy azon meg nincs kesztyű :) Amúgy a gyurma nap tényleg gyurma nap volt, mert valamikor délelőtt 10-kor kezdtem és délután 4 fele hagytam abba magát a gyúrást...sütéssel meg szereléssel együtt, háááááát olyan fél 7 felé végeztem szerintem.

Majdnem kifelejtettem! Eladtam az első fülimet Meskán!Pom-pom már Reni fülében csücsül :)

(az eddigi leghosszab bejegyzésem szerintem:))

9 megjegyzés:

  1. Szia Anna!

    Gratulálok a szakdolgozatod elkészültéhez (én annak idején 9 nap alatt írtam meg :S)
    Amúgy ez a "mindenki mindent tud" nekem is ismerős. Mennyit mérgelődtem én is ilyenek miatt :D

    Ami meg a munkáidat illeti: imádom őket, annyira cukik! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Mona!

    Akkor ezek szerint nem csak, nálunk "szuper" minden a sulit illetően, meg akkor nem csak most ilyen a helyzet.
    Megörültem mikor "megtudtam" ki vagy, vagyis mikor rákattintottam a blogodra :) Meskán szoktam nézegetni a boltocskádat, és persze az ott található dolgokat, és nagyon szeretem amiket csinálsz :)

    VálaszTörlés
  3. Ugyanezt én is elmondhatnám :) Kedvenceim a színátmenetes fülbevalók, és ez az új szivárványszív nyaklánc is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szupik lettek, nekem is a szivárványos medál jön be nagyon, de a karkötő is szuper lett! :) És gratula az első eladáshoz Meskán. :)

    VálaszTörlés
  5. A kedvencem a mignon.. Annyira cuki és a valóságban is ez a kedvenc sütim .. :) De aranyos mind. A karkötő a legjobb szerintem. Ja, és az a végén T-kapocs szerintem :))

    VálaszTörlés
  6. azaz T-kapocs, de valahol meg azt is olvastam/hallottam, hogy delfin-kapcsosnak is hívják :)

    VálaszTörlés
  7. Érdekes még nem hallottam úgy. Én egy más félét szoktam használni és úgy tudtam az a delfin :) Na de nem okoskodni akartam egyébként. Még az is eszembe jutott, h én olyan fagyit sose tudok gyúrni mint ami itt neked a képen van :D

    VálaszTörlés