2010. május 10., hétfő

Népművészeti vásár

Tegnap Veszprémben népművészeti vásár volt, a Gizella-napok keretében. Vásár nem csak ilyenkor szokott lenni de most is volt :) szerencsére :) Tök hangulatos az egész ahogy az Óváros térre kipakolnak az árusok, csak most nemcsak az Óváros téren voltak...hanem a várhoz vezető úton is, és a várban is :) így rengeteget tudtam nézelődni :P
Találtam is egy üvegékszeres hölgyet. Rengeteg áruja volt és annyira szépek voltak...Meskán már szemezgettem az üveggyűrűkkel, de kapóra jött a vásár is. Találtam is egy szép barnát, de mivel jó áron volt, így gondoltam veszek akkor még egyet, de nem tudtam dönteni a közül a kettő közül :) így azt mondta a hölgy, hogy az egyiket odaadja ajándékba :) annyira megörültem nekik !



Míg nem kezdtem el gyurmázni, fel se tűnt, hogy az a két füli, amiket még tavaly meg tavaly előtt vettem ugyanitt a vásárba, azok is gyurma fülik. Ők így festenek:




Érdekessége ezeknek a füliknek, hogy egy srác készítette és árulta őket. Vagy ez csak nekem érdekesség? :D

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép kis szerzemények, és hát igen, az ékszer "iparban" szokatlan a férfiúi jelenlét, de végülis nekik is lehet kézügyességük. :)

    VálaszTörlés
  2. nekem inkább a gyurma "iparban" volt furcsa, de nagyon jó dolgokat készített :)

    VálaszTörlés